Zábava na Šumavě.
+420 604 733 804

Obchodní podmínky

I. Všeobecná ustanovení
Společnost Offpark s.r.o., IČ: 27995577 se sídlem T.G. Masaryka 153, 342 01 Sušice, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni pod spisovou značkou C 20615(dále též jen Offpark s.r.o.) je poskytovatelem dárkových a zážitkových služeb.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztahy a vymezují práva a povinnosti mezi společností Offpark s.r.o., a objednatelem služby, popř. třetí osobou, v jejíž prospěch je služba objednána, nebo která službu využije. Veškeré takové smluvní vztahy se řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky a těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.

Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto Všeobecné obchodní podmínky, občanským zákoníkem (zákon číslo 40/1964 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon číslo 634/1992 Sb. v platném znění). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené těmito Všeobecnými obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (zákon číslo 513/1991 Sb. v platném znění).


II. Vymezení pojmů
Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiná smlouva, kde na jedné straně vystupuje podnikatel a na druhé straně spotřebitel; spotřebitelem je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní činnosti.

Poskytovatel služby nebo též poskytovatel (Offpark s.r.o.) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti; je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů poskytuje služby.

Objednatel služby nebo též objednatel - objednatelem může být spotřebitel, tj. osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti; je to fyzická či právnická osoba, která užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito službami; objednatelem může být také podnikatel, který užívá služby za účelem svého podnikání s těmito službami.

Příjemce služby nebo též příjemce - je jím buď přímo objednatel služby nebo třetí osoba v jejíž prospěch byla smlouva uzavřena, a ta s ní projevila souhlas, příp. třetí osoba které příjemce služby svá práva a povinnosti ze smlouvy postoupil.

Uzavření smlouvy - objednávka objednatele je návrhem smlouvy a samotná smlouva je uzavřena okamžikem doručení závazného souhlasu poskytovatele služeb objednateli s tímto jeho návrhem (potvrzením objednávky ze strany poskytovatele služeb); od tohoto okamžiku mezi poskytovatelem a objednatelem vznikají vzájemná práva a povinnosti; je-li smlouva uzavřena ve prospěch třetí osoby, ta se stává oprávněnou až okamžikem, kdy se smlouvou projeví souhlas; dokud třetí osoba neprojeví souhlas, smlouva vyvolává účinky jen mezi smluvními stranami, které ji uzavřely - do té doby má právo na plnění ta smluvní strana, která plnění ve prospěch třetí osoby vyhradila (totéž platí, pokud třetí osoba souhlas odepřela). Souhlasem příjemce služeb s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se rozumí souhlas zaslaný při žádosti o rezervaci konkrétního termínu poskytnutí služby.

Při telefonické nebo emailové objednávce obdrží objednatel Všeobecné obchodní podmínky spolu s doručeným certifikátem k poskytnutí služby; smlouva mezi poskytovatelem služeb a objednatelem je v tomto případě uzavřena zaplacením služby (tj. uhrazením daňového dokladu, který je přiložen k doručenému certifikátu).


III. Informace o uzavřené smlouvě a Všeobecných obchodních podmínkách
Odesláním objednávky (tj. návrhu smlouvy) objednatel stvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bezvýhradně a plně souhlasí. Tyto Všeobecné obchodní podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.

Smlouva je uzavírána v českém jazyce, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou zobrazeny na internetových stránkách www.zazitkynasumave.cz.


IV. Ochrana osobních údajů
Osobní údaje objednatele, resp. příjemce těchto služeb potřebné pro komunikaci s těmito osobami, budou použity výhradně pro účely plnění uzavřené smlouvy, včetně rezervace služeb (aktivit) nebo jejích změn. Objednatel, příp. příjemce služeb projevuje spolu se souhlasem s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami i souhlas s užitím jeho osobních údajů v rozsahu kontaktních údajů (jméno, příjmení, telefonní číslo, email a adresa) pro potřeby plnění smlouvy a dále pro účely vnitřních rozborů a analýz.

V případě, kdy je příjemcem služeb osoba odlišná od objednatele, mohou být její osobní údaje použity pouze pro účely splnění smlouvy, k jakémukoliv dalšímu zpracování jejích osobních údajů je nutný její výslovný souhlas.

Objednatel, případně třetí osoba, v jejíž prospěch je smlouva uzavřena, má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Zároveň má právo svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli písemně odvolat. Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány v souladu s obecně závaznými právními předpisy České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů (zákon číslo 101/2000 Sb. v platném znění). Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu poskytovatele služeb a nejsou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí dodavatelé služeb, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, nutném pro splnění smlouvy. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob.

Objednatel či příjemce služeb projevuje spolu se souhlasem s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami i souhlas se zasíláním informací o připravovaných aktivitách poskytovatele služeb (tj. slevách, akcích apod.).

Poskytovatel služeb vyhodnocuje pro statistické účely informace o užívání internetových stránek www.zazitkynasumave.cz (např. počet uživatelů navštěvujících tyto stránky, odkud byl vstup na internetové stránky učiněn). Tyto informace jsou pouze číselné (bez osobních údajů) a budou použity pro potřeby vnitřních rozborů a analýz za účelem zlepšení kvality internetových stránek poskytovatele služeb.

Veškeré materiály a informace na stránkách poskytovatele služeb jsou výhradně duševním vlastnictvím této společnosti nebo osob s ním spolupracujících. Tyto materiály a informace nesmí být jakkoliv použity nebo upravovány bez souhlasu poskytovatele služeb.

Internetové stránky poskytovatele služeb mohou obsahovat odkazy na jiné internetové stránky třetích osob; poskytovatel služeb není odpovědný za obsah takových internetových stránek a za služby na nich nabízené.


V. Předmět smlouvy
1. Předmět smluvního vztahu
Předmětem smluvního vztahu je závazek poskytovatele služeb zajistit dodání služeb popsaných ve smlouvě (tedy objednávce a jejím potvrzení) a závazek objednatele zaplatit za poskytnutí těchto služeb poskytovateli sjednanou cenu a služby za stanovených podmínek využít. Smluvní vztah vzniká mezi objednatelem služby a poskytovatelem služeb doručením potvrzení objednávky ze strany poskytovatele objednateli (tj. okamžikem uzavření smlouvy).

Objednatel může objednat konkrétní službu (zážitek) z aktuální nabídky poskytovatele služeb

2. Objednávka
Objednávku služeb lze učinit prostřednictvím internetových stánek poskytovatele služeb, telefonicky, osobně (v provozovně poskytovatele služeb uvedených na www.zazitkynasumave.cz nebo e-mailem. Objednávka představuje návrh objednatele na uzavření smlouvy, jejímž předmětem bude poskytnutí služby uvedené v objednávce, za podmínek v ní a v těchto Všeobecných obchodních podmínkách uvedených.

3. Dárkový balíček, jeho předání a převzetí
Poskytovatel služeb doručí objednateli nebo třetí osobě, v jejíž prospěch je smlouva sjednána dárkový balíček. Místem dodání dárkového certifikátu je místo takto označené objednatelem v objednávkovém formuláři či při telefonické objednávce. Za doručení dárkového certifikátu příjemci služeb se považuje jeho převzetí příjemcem služeb nebo jinou oprávněnou osobou zdržující se v době doručení na místě dodání.

Součástí dárkového certifikátu je dárkový certifikát a průvodní dopis obsahující další podmínky, za kterých bude zážitek realizován s ohledem na jeho charakter a informační leták. Součástí dárkového certifikátu jsou dále tyto Všeobecné obchodní podmínky. Součástí dárkového certifikátu je také daňový doklad.

4. Plnění objednaných služeb
Doba, po kterou trvá závazek poskytovatele služeb dodat službu, je uvedena na průvodním dopise obsaženém v dárkovém certifikátu a její délka je v případě objednání a poskytnutí konkrétního zážitku minimálně 6 měsíců od data uzavření smlouvy (tj. potvrzení objednávky poskytovatelem služeb).

Po uplynutí doby platnosti certifikátu ztrácí příjemce služby nárok na poskytnutí služby bez nároku na vrácení ceny, závazek poskytovatele služeb uplynutím doby platnosti certifikátu zaniká.

Oprávnění využít službu může být převedeno na třetí osobu, přičemž převádějící certifikátu je povinen informovat nového oprávněného o právech a povinnostech plynoucích z uzavřené smlouvy. Poskytovatel služby prodlouží dobu platnosti certifikátu zdarma o 6 měsíců v případě, že příjemce služby písemně zažádá o prodloužení v době trvání platnosti certifikátu. Příjemce služby je oprávněn využít službu v dodatečné době 6 měsíců za cenu dle aktuální nabídky poskytovatele služeb, zavazuje se však uhradit rozdíl ceny původní a ceny aktuální.

5. Rezervace
Rezervace termínu a místa využití konkrétní služby musí být sjednána s poskytovatelem služeb tak, aby služba byla využita do konce doby platnosti certifikátu, resp. doby platnosti stanovené na průvodním dopise, a to tak, aby žádost o rezervaci byla učiněna ve stanovené lhůtě před požadovaným termínem využití zážitku. Lhůta pro podání žádosti o rezervaci je vždy uvedena v průvodním dopise s ohledem na charakter konkrétního zážitku.

Příjemce služby požádá o rezervaci termínu a místa prostřednictvím e-mailu, telefonicky nebo osobně v provozovně Offpark s.r.o. Poskytovatel služeb se zavazuje nabídnout termín a místo využití služby příjemci služby do 10 pracovních dnů ode dne obdržení žádosti.

Pro vyloučení pochybností poskytovatel služeb výslovně prohlašuje, že součástí smluvních podmínek smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem služeb a příjemcem služeb není povinnost poskytovatele služeb vyměnit dárkový certifikát za protihodnotu ve formě peněz.

6. Storno rezervace
a) Příjemcem služby:
Příjemce služby je oprávněn zrušit rezervaci služby nejpozději 3 pracovní dny před sjednaným termínem poskytnutí služby (a to v pracovní době do 16:00 hod.) a sjednat v rámci doby platnosti certifikátu termín nový.
Pokud je rezervace zrušena později (anebo se klient vůbec nedostaví) než v uvedené lhůtě, je příjemce služby oprávněn žádat o novou rezervaci v rámci doby platnosti certifikátu, je však povinen uhradit náklady vynaložené poskytovatelem služeb, příp. jeho subdodavatelem v souvislosti s původní rezervací, a to maximálně do výše ceny objednané služby.
U služeb charakteru pobytových zážitků jsou stanoveny specifické storno podmínky. Jejich znění je vždy uvedeno na průvodním dopise, který je součástí dárkového certifikátu.
b) Poskytovatelem služeb:
Poskytovatel je oprávněn zrušit rezervaci služby nejpozději 3 pracovní dny před sjednaným termínem poskytnutí služby (a to v pracovní době do 16:00 hod.). Objednatel má v takovém případě právo sjednat si termín nový. Pokud za této situace nebude možné si zážitek rezervovat v rámci platnosti certifikátu, bude mu poskytovatelem služby doba platnosti certifikátu prodloužena o 6 měsíců.
Storno rezervace učiněné poskytovatelem později než ve výše uvedené lhůtě, zakládá právo příjemce služby na náhradu škody vzniklé mu v přímé souvislosti se zrušením rezervace (např. náklady na dopravu do místa poskytnutí služby), a to maximálně do výše ceny objednané služby. V tomto případě má příjemce služby nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti certifikátu, popř. nebude-li možný termín v rámci doby platnosti certifikátu, tak nejbližší možný termín.
Pokud však bude rezervace stornována z důvodu vyšší moci (zejména počasí, pokud má vliv na poskytnutí služby apod.), má příjemce služby nárok na sjednání nového termínu v rámci platnosti certifikátu, popř. nebude-li možný termín v rámci doby platnosti certifikátu, tak nejbližší možný termín, nemá však nárok na náhradu škody vzniklé mu v souvislosti se zrušením rezervace.
U pobytových služeb platí specifické storno podmínky. Jejich znění je vždy uvedeno na průvodním dopise, který je součástí objednaného zážitku.


VI. Práva a povinnosti smluvních stran
Příjemce služby je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování vybrané služby. Informace o případných omezeních, které se mohou týkat některých nabízených aktivit (např. věk, zdravotní a tělesná způsobilost, případně požadavek na zdravotní prohlídku), jsou uvedeny v nabídce poskytovatele u každé takové služby, a dále jsou uvedeny v průvodním dopise, který je nedílnou součástí každého dárkového certifikátu. Příjemce služby využívá vybranou službu zcela na svou vlastní odpovědnost.

Příjemce služby je povinen obstarat si všechny potřebné dokumenty nutné k využití služby (např. cestovní doklady, pojištění, potvrzení o lékařské prohlídce apod.). Seznam potřebných dokumentů je vždy uveden v průvodním dopise, který je součástí dárkového certifikátu.

Poskytovatel služeb nenese žádnou odpovědnost za případné škody, vzniklé v důsledku neplatnosti nebo neúplnosti potřebných dokumentů, které si zajišťuje příjemce služby.

Příjemce služby je povinen dostavit se ve sjednaném termínu na místo poskytnutí služby.

Příjemce služby je povinen dostavit se na místo poskytnutí služby s certifikátem pro tento zážitek určeným a certifikát odevzdat poskytovateli služeb (resp. jeho zástupci/ subdodavateli/odpovědné osobě) na místě poskytnutí služby. Pokud příjemce nepředloží před poskytnutím služby certifikát, bude rezervace považována za stornovanou ze strany příjemce služby s důsledky uvedenými v bodě V. čl. 6 písm. a) těchto Všeobecných obchodních podmínek.

Objednatel je povinen zajistit doprovod a dohled dospělé osoby, pokud je příjemcem služby osoba mladší 15-ti let, popřípadě zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18 let, je-li bez jeho doprovodu.

Poskytovatel služby se zavazuje prostřednictvím subdodavatele zajistit na místě poskytnutí služby odpovědnou osobu, která proškolí příjemce služby a seznámí ho se všemi povinnostmi a podmínkami, kterými se musí řídit po dobu uskutečnění služby.

Příjemce služby odpovídá za škody, které způsobí poskytovateli služeb nebo jeho subdodavateli v rámci čerpání služeb z důvodu porušení pokynů odpovědné osoby, se kterými byl seznámen před poskytnutím služby nebo prostřednictvím certifikátu a/nebo průvodního dopisu.


VII. Cena a platební podmínky
1. Cena poskytovaných služeb
Cena nabízených služeb je vždy uvedena na internetových stránkách poskytovatele služeb. Cena služby dle konkrétní uzavřené smlouvy je vždy uvedena v objednávce služby a na daňovém dokladu obsažené v dárkovém certifikátu. Cena je vždy uvedena včetně příslušné sazby DPH. Cena může být kupujícím uhrazena následovně: poštovní poukázkou, příp. při osobním odběru v hotovosti. Platba musí být provedena v českých korunách.
V případě obecného certifikátu je postup vyčerpání následující
- pokud je cena zážitku nižší než cena certifikátu, rozdíl propadá
- pokud je cena zážitku vyšší než cena certifikátu, rozdíl se doplácí při čerpání certifikátu
2. Cena za dopravu
K ceně poskytované služby (viz předcházející odstavec) budou připočteny náklady za doručení dárkového certifikátu, stanovený v závislosti na způsobu zvolené dopravy v rámci České republiky. Ceny za doručení se řídí platnými ceníky doručovatele a cenu za doručení a veškeré náklady s ním spojené hradí příjemce.

3. Balné
K ceně poskytované služby bude dále připočteno balné ve výši dle aktuálního ceníku na internetových stránkách poskytovatele služeb.

4. Akční slevy
Akční slevy na služby není možné kombinovat a/nebo sčítat s jinými slevami nabízenými poskytovatelem.


VIII. Odstoupení od smluvního vztahu
Poskytovatel služby je oprávněn okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:

a) V případě zrušení poskytování požadované služby ze strany subdodavatelů. V takovém případě má příjemce služby nárok na vrácení zaplacené ceny. O zrušení služeb je poskytovatel služeb povinen příjemce služeb informovat nejpozději při žádosti o rezervaci služby. Smluvní strany jsou oprávněny se v těchto případech dohodnout na poskytnutí náhradní služby v hodnotě původně sjednaných služeb.

b) Z důvodů hrubého porušení povinností příjemce služeb plynoucích z uzavřené smlouvy. V takovém případě má poskytovatel služeb nárok na uhrazení nákladů vynaložených v souvislosti s plněním uzavřené smlouvy stanovených paušálně jako 30% z ceny služby.

Objednatel má právo okamžitě odstoupit od smlouvy v následujících případech:
a) V případě hrubého porušení povinností poskytovatele služeb plynoucích z uzavřené smlouvy.
b) Objednatel, který je spotřebitelem má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 15 kalendářních dnů od převzetí plnění, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (internet, e-mail, telefon), a to bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce. Rozhodne-li se objednatel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit poskytovateli služeb nejpozději do 14. dne od převzetí certifikátu (dárkového certifikátu). Objednatel, který je spotřebitel, však nemůže takto odstoupit od smluv v případech stanovených v ustanovení §53 odstavec 8 občanského zákoníku (zákon číslo 40/1964 Sb. v platném znění). V případě takového odstoupení ze strany objednatele má poskytovatel právo na náhradu prokazatelně vynaložených nákladů spojených s uzavřením a následným odstoupením od smlouvy.
c) Objednatel má právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy od okamžiku jejího uzavření do okamžiku rezervace služby za předpokladu, zaplatí-li poskytovateli odstupné ve výši 30% z ceny služby (k pokrytí nákladů vynaložených v souvislosti s plněním uzavřené smlouvy).

Odstoupení od smlouvy z jakéhokoli výše uvedeného důvodu kteroukoli ze smluvních stran musí být učiněno písemnou formou, přičemž písemnou formou se rozumí i emailová forma.


IX. Reklamace
1. Poskytovatel služeb je povinen příjemci služeb zajistit poskytnutí služeb specifikovaných v dárkovém certifikátu v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.

2. Nesplní-li poskytovatel služeb své povinnosti vyplývající ze smlouvy řádně a včas, je příjemce služby povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 kalendářních dnů od skončení poskytování služby. V případě, že poskytnutí služby neproběhlo vůbec, je příjemce služby povinen vady poskytnuté služby u poskytovatele reklamovat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců plynoucích od prvního dne, kdy měla být služba poskytnuta (kdy mělo být započato s jejím poskytováním).

3. Zákazník je povinen uplatnit reklamaci písemnou formou (přičemž písemnou formou se pro účely smluv uzavíraných mezi poskytovatelem služeb a příjemci služeb rozumí i emailová forma) a je povinen v ní uvést číslo zážitkového certifikátu a popsat vady poskytnuté služby.

4. Poskytovatel služeb reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne jejího řádného uplatnění, vyřídí. Pro případ zamítnutí reklamace poskytovatel služeb zákazníkovi vydá písemné odůvodnění (přičemž písemnou formou se pro účely reklamačního řízení rozumí i emailová forma).

5. V případě, že příjemce služeb řádně uplatní oprávněnou reklamaci, má právo na odstranění vad poskytované služby a není-li to možné, má právo na přiměřenou slevu z ceny, případně může od smlouvy odstoupit. Pokud jsou dány podmínky pro odstoupení od smlouvy z důvodu na straně poskytovatele služeb, má příjemce služeb právo na vrácení uhrazené ceny služby.


X. Závěrečná ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky jsou platné od 1.1.2011.

Proč OFFPARK

Zábava na Šumavě

Jsme majiteli a provozovateli parků i veškerého vybavení, které pravidelně prochází revizemi a kontrolami. Unikátní prostředí Šumavy, které doslova nabíjí pozitivní energií a kam se budete chtít vracet. Máme zkušenosti, jubilejní 10. sezona a za námi desítky skupinových akcí, které jsme si užili s vámi. Volnočasové aktivity pomáhají ke zlepšení či posílení vztahů uvnitř kolektivu nenásilnou formou. Každý program je pro nás unikátní, sestavujeme jej dle vašich individuálních preferencí a možností. Naším cílem je váš komfort během aktivit, pomůžeme vám s ubytováním, cateringem, fotodokumentací či doplňkovými aktivitami…

…a hlavně baví nás, bavit vás!

Naši partneři

Mercedes Benz
High Point

Nabízené aktivity na Šumavě

Vyberte si aktivitu a místo

Lanový park Sušice

Chcete si aktivně odpočinout a poznat co ve Vás je?

Dětský lanový park Sušice

Vaše ratolesti si vyzkouší sebepřekonávání a zábavu.

Terénní koloběžky

Pětikilometrový sjezd s převýšením 370m? Na koloběžce?

Lanový park Prášily

Chcete si užít opravdovou lesní zábavu?

Dětský lanový park Prášily

Přijďte vyzkoušet lanovou cestu pro děti.

Paintball

Strategie, taktika, tlukot srdce a hlavně ohromná zábava.

Firemní teambuilding

Na všech našich aktivitách Vám připravíme program na míru.

Školní výlety

Na všech našich aktivitách Vám připravíme program na míru.

Připravíme Vám program na míru
Vhodné pro firmy a větší skupiny

Kontaktujte nás

Těšíme se nashledanou

Captcha

Offpark Sušice, Hotel Fuferna, Na Fufernách, 342 01 Sušice

basecamp@offpark.cz

+420 604 733 804

Mgr. Jiří Jeřábek M.A.

Kontaktní osoba:

Mgr. Jiří Jeřábek M.A.

manager provozu

basecamp@offpark.cz

Korespondeční adresa:

Offpark s.r.o.
Janovice 18
34201 Dlouhá Ves
IČ: 27995577, DIČ: CZ27995577
Spol. je zap. u KS v Plzni odd. C vl. 20615

Provozní doba

1. červen – 31.srpen (Po – Ne, 10 – 17 h)
květen, září a řijen (So a Ne, 10 – 16 h)
Telefon +420 604 733 804

Přihlaste se k odběru novinek Offpark

Mějte přehled o našich akcích a mimořádných nabídkých. Váš e-mail je u nás v bezpečí - nespamujeme. Odběr můžete kdykoliv odhlásit.

Ochrana osobních údajů | Obchodní podmínky
© 2024 Offpark